838 Titel in Universität Innsbruck Fakultät für Betriebswirtschaft Institut für Strategisches Management, Marketing und Tourismus
Visual brand citations
how consumers and influencers visually cite the Swedish fashion brand Monki on InstagramInnsbruck, July 2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The visual co-construction of a female fitness brand
a multiple stakeholder analysis of women`s bestInnsbruck, 25.08.2021 Visual versus verbal elements in service advertising
the effect of endorser's facial expression and verbal content's tangibility on consumer responsesInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Von Kundensegmenten zur Marktposition
der Prozess der strategischen Positionierung am Beispiel des Reisebusunternehmens Bösch ReisenInnsbruck, 4. September 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Die Wahrnehmung der Lebensqualität von Familienunternehmern im Tourismus
eine qualitative InhaltsanalyseInnsbruck, Mai 2018 Warnschilder als Einflussfaktor auf die KonsumentInnenreaktion
Innsbruck, 20. Juli 2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
'We did everything we could': how employees' made sense of COVID-19 in the tourism and hospitality industry
In: Current issues in tourism, (2021), Seite 1-17Taylor & Francis, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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What affects a company's digital social viewing strategy
exploring strategic marketing perspectives on the decision-making to produce and share livestreaming vs pre-recorded video marketing contentInnsbruck, 31.05.2022 What characterizes a good advisor?
examining the role of professional and emotional competence in the context of financial advisory servicesInnsbruck, May 2021What drives people to participate in the sharing economy?
an empirical Investigation in the hospitality industryInnsbruck, 30.05.2022What effects does a global crisis have on businesses' CSR, especially on sustainability goals and actions?
investigating the change of sustainability operations within Austrian SMEs with the example of Covid-19Innsbruck, October 8th 2021What every researcher should know about searching - clarified concepts, search advice, and an agenda to improve finding in academia
In: Research Synthesis Methods, 12 (2021), 2, Seite 136-147Wiley, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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What is the right gift for my beloved partner?
how interpersonal dynamics and types of advice shape the advice seeking processInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
What makes an innovative team?
characteristics, dynamics, and organizational factors of innovative teams - a Siemens AG case studyInnsbruck, [2023]