838 Titel in Universität Innsbruck Fakultät für Betriebswirtschaft Institut für Strategisches Management, Marketing und Tourismus
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The unboxing experience
relevance and impact on customer loyalty in the context of different product typesInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The unboxing video: a new advertising technique
examination of the influence of video sound and video playback speed in unboxing videos on the intended consumer behaviourInnsbruck, April 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Understanding "Gemütlichkeit"
Innsbruck, August 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Understanding Gemütlichkeit
Gemütlichkeit within the Austrian hospitality industryInnsbruck, 20.06.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Understanding students as hosts: moving beyond sightseeing
In: International journal of culture, tourism and hospitality research, (2021), Seite 1-13Emerald Publishing, 2021Understanding the dehumanizing effect generated by repetitive tasks
the role of dehumanization in creativityInnsbruck, May 31, 2023Understanding vaccine skepticism amid the Covid-19 pandemic
a qualitative investigation in how emotions shape consumers’ risk perceptionInnsbruck, 31.05.22Understanding value creating processes on digital social marketplaces
the case of depopInnsbruck, 30.05.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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The unique relationship between VW busses and their owners
a qualitative case studyInnsbruck, Mai 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Unlocking factors impacting the effectiveness of incubator and accelerator programs
a quantitative survey studyInnsbruck, June 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Upcycling als Beitrag und Ergänzung zur Kreislaufwirtschaft
Innsbruck, November 2017 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Use of blockchain-based IoT services and consumer acceptance
the case of car data certificationInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The use of online outsourcing platforms in small and micro firms
an exploratory studyInnsbruck, 31.05.2021 The use of uncertainty in new product preannouncements
how does it affect consumers' purchase decisions for really new vs. incrementally new products?Innsbruck, [03.06.2022]User roles and team structures in a crowdsourcing community for international development - a social network perspective
In: Information Technology For Development, 23 (2017), 3, S. 438-462Taylor & Francis, 2017Using individual clickstream to model B2B online buying behavior
Innsbruck, June 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich