838 Titel in Universität Innsbruck Fakultät für Betriebswirtschaft Institut für Strategisches Management, Marketing und Tourismus
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Analyzing the Coopetition between Tourism and Leisure Suppliers - A Case Study of the Leisure Card Tirol
In: Sustainability, 10 (2018), 5 Artikel-ID 1447, S. 1-20Basel : MDPI AG, 2018Antecedents and consequences of nonfamily employees' affective commitment within family firms
a stewardship perspective2014- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Antecedents of coopetition in tourism SMEs
Innsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Appealing Instagram advertising
the impact of organization’s & influencer’s credibility on consumer behaviour exemplified by Porsche SwitzerlandInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The applicability of mouse tracking in consumer research
Innsbruck, June 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The application of corporate prediction markets
a systematic review and implications for the strategy contextInnsbruck, May 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Applying corporate branding to non-profit organizations
the case of the Bäckerei in InnsbruckInnsbruck, May 2018 Are you even real?
virtual influencers on Instagram and the role of authenticity in the virtual influencer consumer relationshipInnsbruck, 31.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Art, craft, or science?
a review of what makes the contemporary manager in a dynamic environmentInnsbruck, June 2022Artificial intelligence and its impact on innovation
assessment of AI’s readiness and future role in innovatingInnsbruck, May 2018Artificial intelligence
exploring value and challenges in the context of strategic decisionsInnsbruck, May 2020Artificial intelligence´s potential and impact on innovation
Innsbruck, May 2019