836 Titel in Universität Innsbruck Fakultät für Betriebswirtschaft Institut für Strategisches Management, Marketing und Tourismus
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The affection of empathy on organizational culture
a qualitative study on team leaders and its membersInnsbruck, June 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Agile - the new norm?
Innsbruck, 2023 Agile change beyond software
Innsbruck, June 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Agile project management
and its impact on job satisfaction, team performance and cultureInnsbruck, July 2023Agile project management beyond the software industry
an analysis of success factors and the influence on project performanceInnsbruck, 31.05.2022- Das Werk ist online nicht zugreifbar
AI & innovation management
comparing human and machine-based similarity representation of ideas and evaluating the granularity of solution landscapes in the fuzzy front end of innovationInnsbruck, June 2021AI based idea generation
how do machine generated ideas compare to ideas generated in a crowdsourcing contest tackling the same problem?Innsbruck, [2023]AI-based design generation
novel perspectives through the lens of affordance theoryInnsbruck, June 2023AI-Based idea generation
how do machine-generated ideas compare to ideas generated in a crowdsourcing contest tackling the same problem?Innsbruck, June 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Algorithmic consumer culture
an exploratory approach to cultural transformation through algorithmic content mediation on YouTubeInnsbruck, 30.5.2021 Algorithmic consumer cultures
an exploratory approach on memetic content streams on YouTubeInnsbruck, 19.07.2022All about the coach
the impact of CEO characteristics on organizational performanceInnsbruck, 31.05.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Alternative winter sport activities
the quantitative analysis of motivation and behavior of ski tourersInnsbruck, May 2018 Ambidextrous structures paving the way for disruptive business models: a conceptual framework
In: Review of managerial science, 17 (2023), Seite 1439-1485Springer, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
An investigation into the destruction and reconstruction of consumer trust
<<the>> COVID-19 Ischgl brand crisisInnsbruck, May 2022