The use of uncertainty in new product preannouncements
how does it affect consumers' purchase decisions for really new vs. incrementally new products?Innsbruck, [03.06.2022]Using individual clickstream to model B2B online buying behavior
Innsbruck, June 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Visual brand citations
how consumers and influencers visually cite the Swedish fashion brand Monki on InstagramInnsbruck, July 2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The visual co-construction of a female fitness brand
a multiple stakeholder analysis of women`s bestInnsbruck, 25.08.2021 Visual versus verbal elements in service advertising
the effect of endorser's facial expression and verbal content's tangibility on consumer responsesInnsbruck, May 2020Von CEO-Marken und CEO-Branding
natürlicher medialer Prozess der Markenbildung bei FührungskräftenInnsbruck, [2017]- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Von Kundensegmenten zur Marktposition
der Prozess der strategischen Positionierung am Beispiel des Reisebusunternehmens Bösch ReisenInnsbruck, 4. September 2018 Warnschilder als Einflussfaktor auf die KonsumentInnenreaktion
Innsbruck, 20. Juli 2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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We are family butchers
a multimodal discourse analysis of the corporate brand construction in family businessesInnsbruck, 11. Juli 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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What affects a company's digital social viewing strategy
exploring strategic marketing perspectives on the decision-making to produce and share livestreaming vs pre-recorded video marketing contentInnsbruck, 31.05.2022 When consumers buy a new pair of skis
customer journey mapping in a digital landscapeInnsbruck, May 2018When your food stares back at you
<<the>> effect of anthropomorphism on advertisement evaluation & consumption choiceInnsbruck, 31.05.2022Winter sport during a city holiday and its implications for tourism behaviour
Innsbruck, 02.11.2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Wrap it up!
the effect of excessive packaging and perceived sustainability on consumer behavior with regard to shipping boxesInnsbruck, 31.05.2021