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This package is too big!
emotions and coping with excessive packaging in online shoppingInnsbruck, May, 27th 2021 The threat of perceived hypocrisy of CSR (Corporate Social Responsibility) activities in branding
a brand communication guidelineInnsbruck, 09.07.2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Touchpoint design in services
an intercultural perspective on customer journeysInnsbruck, May 31st, 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Tourism, community and quality of life
qualitative insights into a rural destinationInnsbruck, May 2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Tracking and prediction of decision parameters in an e-commerce environment
Innsbruck, September 2021Trash bins are watching you!
applied anthropomorphism and its influences on prosocial behavior under time constraintsInnsbruck, März 2018The trends against mass-consumption
what drives people to shop excessively nowadays and what leads people to change their shopping behaviourInnsbruck, October 2019Try it with Gemütlichkeit
a cross-cultural study of antecedents and consequences in servicescapeInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The unboxing experience
relevance and impact on customer loyalty in the context of different product typesInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The unboxing video: a new advertising technique
examination of the influence of video sound and video playback speed in unboxing videos on the intended consumer behaviourInnsbruck, April 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Understanding "Gemütlichkeit"
Innsbruck, August 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Understanding the dehumanizing effect generated by repetitive tasks
the role of dehumanization in creativityInnsbruck, May 31, 2023Understanding vaccine skepticism amid the Covid-19 pandemic
a qualitative investigation in how emotions shape consumers’ risk perceptionInnsbruck, 31.05.22Understanding value creating processes on digital social marketplaces
the case of depopInnsbruck, 30.05.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The unique relationship between VW busses and their owners
a qualitative case studyInnsbruck, Mai 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Use of blockchain-based IoT services and consumer acceptance
the case of car data certificationInnsbruck, May 2018