11 Titel
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
M&A and innovation
contextual perspectives on non-organic growth and adaptation strategiesInnsbruck, 13.07.2020 Marketing the familiy
the influence of different brand signals on the customer's behavioural intentionInnsbruck, December 2019Media discourses about a superspreader destination:How mismanagement of Covid-19 triggers debatesabout sustainability and geopolitics
In: Annals of tourism research, 91 (2021), Artikel-ID 103278, Seite 1-15Elsevier, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Media discourses about Austrian and Swiss glacier ski areas in the post war decades
Innsbruck, 09.08.2021 Migrant workers in the tourism workforce
examining international tourists’ perceptions in the Tyrolean alpsInnsbruck, May 2020Minority languages as tourism resources
perspectives on sustainability, language preservation and destination marketingInnsbruck, 10.01.2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The motivation and subsequent motivational consequences of indoor sports climbers
a self-determination theory perspectiveInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Motives for establishing or maintaining inter-organisational relationships in the tourism and hospitality industry
a family small and medium-sized enterprise perspectiveInnsbruck, May 2019