6 Titel
Mehrsprachigkeit im Kontext von Schule und Pädagog*innenbildung
Grenzen und MöglichkeitenIn: Grenzgänge und Grenzziehungen : transdisziplinäre Ansätze in der Lehrer*innenbildung, hrsg. v. Brocca, Nicola und Dittrich, Ann-Kathrin und Kolb, JonasInnsbruck : innsbruck university press, 2022Modes of interreligious learning within pedagogical practice. An analysis of interreligious approaches in Germany and Austria
In: Religious Education, 116 (2021), 2, S. 142-156Taylor & Francis, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Muslim diversity, religious formation and Islamic religious education. Everyday practical insights into Muslim parents' concepts of religious education [...]
In: British journal of religious education, (2021), Seite 1-15Taylor & Francis, 2021Muslim Everyday Religious Practices in Austria. From Defensive to Open Religiosity
In: Religions, 10 (2019), 3, Artikel-ID 161, S. 1-152019Muslims and the religious other
on the diversity of Austrian Muslims' pluralistic attitudes, religious schemes and interactions with people of another faith and other religionsIn: Journal of Muslims in Europe, 12 (2022), 2, Seite 161-193Brill, 2022