63 Titel
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Assessing the mutual benefits of brand alliances
an evaluation framework for cooperations between commercial brands and non-profit organizationsInnsbruck, May 2018 Brand associations of fans and non-fans
a case study of soccer clubs in the German BundesligaInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Building sustainable ski boots
understanding consumers' purchase intention when given the “right to repair”Innsbruck, October 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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City/region of origin and its role in the branding of beer
Innsbruck, 31.05.2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consequences of narrow vs. broad brand positioning
Innsbruck, May 2019 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
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Consuming materiality in the digital age
Innsbruck, 09. Februar 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Die Digitalisierung von Weltpremieren
virtuelle Markenbildung am Beispiel der MotorradbrancheInnsbruck, 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Digital transformation from a change and leadership perspective
Innsbruck ; Munich, May 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Direct marketing of agricultural products
a study of opportunities and barriers in the South Tyrolean hospitality marketInnsbruck, May 2019 Do shoppers choose the same brand on the next trip when facing the same context? An empirical investigation in FMCG retailing
In: Journal of retailing, 98 (2022), 4, Seite 576-592Elsevier, 2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The dynamics of range anxiety and electric vehicle adoption
Innsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Facial expressive signals in marketing
communication and their effects on consumersInnsbruck, Mai 2022