35 Titel
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Key performance indicators and their influence in the digital age
a systematic review and research agendaInnsbruck, Juni 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Key success factors for accelerators in Shanghai
Innsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Marginal gains strategy in Formula 1 (F1)
incremental or radical innovation based on the market´s regulationsInnsbruck, June 2023 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
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New product diffusion in the era of the crowd
the impact of tryvertisng - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Organizing for M&A success
an analysis of acquisition experience and its contextual dependenciesInnsbruck, December 2020 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
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The strong get stronger, the weak get weaker
effects of an economic crisis on the performanceInnsbruck, June 2021 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Success factors for an e-bike drive system manufacturer to position itself in the consumer decision journey
using FAZUA as a practical exampleInnsbruck, 30.05.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Success factors for digital product development in fast moving market conditions
creation of a generic frameworkInnsbruck, 27.08.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Technological diversification and digital technologies
a study on group, organizational and macro level antecedentsInnsbruck, 28.11.2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Zauner GesmbH & Co KG 2025
conceptual framework for the company's strategic orientationInnsbruck, May 31, 2021