62 Titel
How digital developments impact brand uniqueness
a case study on personalization and brand equityInnsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
How personality impacts the attractiveness of family firms as employers
Innsbruck, May 2019 How to establish a market for automated, connected, electric, shared (ACES) vehicles
a stakeholder perspectiveInnsbruck, 05.07.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The impact of assortment size and pack size diversity on brand growth
Innsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The impact of firm size on corporate financing patterns
Innsbruck, May 2019 The impact of wearing a face mask on grocery choice and spend
Innsbruck, 02.09.2023The influence of construal level on the need for stimulative products
Innsbruck, August 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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International positioning of a B2B brand
the case of ADLER Lacke in the wood-processing industryInnsbruck, May 2019 Is more always better?
the effects of argument quantity and match on consumer brand responseInnsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
KI-unterstütze Suche nach Innovationen
Natural Language Processing im Front-End of InnovationInnsbruck, 2023 Leveraging existing brand assets for a D2C market entry
Innsbruck, 10.07.2022Luxury branding in B2B markets
Innsbruck, 31.05.2023- Das Werk ist online nicht zugreifbar
Marketing Strategy : necessary components and internal buy-in
review and reflection with Ivoclar Vivadent AGInnsbruck, 2019 Marketingverständnis in Tiroler Museen
wie Tiroler Museen ihre Verantwortung, Ziele und Maßnahmen im Marketingbereich wahrnehmenInnsbruck, 14. Dezember 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich