63 Titel
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It used to be a ... giving particularity to upcycling luxury fashion items
Innsbruck, 31.05.2023 Locked-down vanlife
identity projects of digital nomads amid the challenges of the global Covid-19 pandemicInnsbruck, 31.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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The maker paradox
the rise of maker culture in times of digitization and automatizationInnsbruck, 23.10.19 Mapping privacy-related discourse on twitter and reddit
towards a better understanding of imagined affordances and their impact on discursive networksInnsbruck, 23.05.2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Navigating between liquidity and solidity
digital nomads' footholds in liminal phasesInnsbruck, July 2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Practices of Anders-sein on social media
self-cultivation through extraordinary travellingInnsbruck, June 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Practices of organising artistic work in rock music
a reflexive-interpretive multilevel analysis of artistic creativity2015 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Social media enabled market shaping
an analysis of the visual rhetoric of fast and sustainable fashion content on instagramInnsbruck, August 2020Stakeholder management in triadic business models
Innsbruck, December 2019The threat of perceived hypocrisy of CSR (Corporate Social Responsibility) activities in branding
a brand communication guidelineInnsbruck, 09.07.2023Understanding value creating processes on digital social marketplaces
the case of depopInnsbruck, 30.05.2021