93 Titel
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Tourism meets agriculture
sustainable concepts of a regional destination developmentInnsbruck, 27.05.2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Die Wahrnehmung der Lebensqualität von Familienunternehmern im Tourismus
eine qualitative InhaltsanalyseInnsbruck, Mai 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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When crises change the rules of the game
from sustainable to responsible tourismInnsbruck, 6. September 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Zum Sinn und Unsinn von Förderungen im Tourismus
Innsbruck, Juni 2020The relevance of traditional languages for the tourism experience
Innsbruck, May 2021“Ischgl-Gate” - secondary crisis communication in tourism
a critical analysis of social media discourses about the Covid-19 super-spreader destination in TyrolInnsbruck, 3rd of September 2021Migrant workers in the tourism workforce
examining international tourists’ perceptions in the Tyrolean alpsInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The attractiveness of family firm employer brands
insights from the Tyrolean hospitality industryInnsbruck, April 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Adaptation strategies of destinations in response to the COVID-19 pandemic: case studies demonstrating the need to change
In: Tourism Post Covid-19: Coping, Negotiating, Leading Change / Callot, Philippe, (2021), Seite 133-146Vienna : Tourist Research Center Association, 2021Die Bedeutung von Kultur für das Destinationenmarketing
eine Fallstudie aus VorarlbergInnsbruck, Juni 2018Designing job ads to stimulate the decision to apply: a discrete choice experiment with business students
In: International journal of human resource management, (2021), Seite 1-38Taylor & Francis, 2021Entrepreneurial behaviour, firm size and financial performance: the case of rural tourism family firms
In: Tourism Recreation Research, 43 (2018), 1, S. 2-14Taylor & Francis, 2018Exploring the crowding-satisfaction relationship of skiers: the role of social behavior and experiences
In: Journal of Travel and Tourism Marketing, Online First (2020), S. 1-15Taylor & Francis, 2020Exploring the role of service quality, atmosphere and food for revisits in restaurants by using a mystery guest approach
In: Journal of Hospitality and Tourism Insights, Online First (2020), S. 19 SeitenEmerald Publishing, 2020Hospitality entrepreneurs managing quality of life and business growth
In: Current Issues in Tourism, 22 (2019), 16, S. 2014-2033Taylor & Francis, 2019