93 Titel
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Employer branding via social media for generation Y
the situation of family businesses & non-family businessesInnsbruck, May 2018 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Enabling and Enhancing Innovation
Aspects of Agility, Management Innovation, and Novel Innovation ProceduresInnsbruck, 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Enhancing social Inclusion in leisure and travelling
stakeholder identities towards accessible tourism developmentInnsbruck, 20. September 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Environmentally sustainable hotel practices
<<a>> case study on certified green star hotels in El GounaInnsbruck, 31.05.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
EO and performance in low and high environmental uncertainty firms in the tourism industry
a configurational approachInnsbruck, April 2018 Exploring broken career paths in the hospitality industry
the role of critical incidentsInnsbruck, May 2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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From strategies for sustainable tourism to the implementation of responsible tourism practices
exploring the role of destination management organizationsInnsbruck, June 2022 The impact of perceived CSR on employees in family firms
an investigation of direct, mediating, and moderating effectsInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The influence of event and destination image on resident’s attitude and support towards sport events
a case study of the UCI World Championship Innsbruck-Tyrol 2018Innsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Innovation management in ecosystems
the role of entrepreneurship and governance for value creation in tourism and hospitalityInnsbruck, 25. September 2020 Interpretation and practices of responsible tourism in hospitality family firms
Innsbruck, 15.06.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
M&A and innovation
contextual perspectives on non-organic growth and adaptation strategiesInnsbruck, 13.07.2020 Marketing the familiy
the influence of different brand signals on the customer's behavioural intentionInnsbruck, December 2019Minority languages as tourism resources
perspectives on sustainability, language preservation and destination marketingInnsbruck, 10.01.2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The motivation and subsequent motivational consequences of indoor sports climbers
a self-determination theory perspectiveInnsbruck, May 2018