43 Titel
Design award or functional information?
a longitudinal study on their relevance in driving product design, consumer emotions and behaviorInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Living in a post-pandemic world
how COVID-19 changed our lifestyle and consumption prioritiesInnsbruck, May 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Internal branding's central role for employee commitment and satisfaction
an empirical study in the banking industryInnsbruck, January 2019 The online shopping experience
a hierarchical model from delivery time to sustainable packagingInnsbruck, May 2021What drives people to participate in the sharing economy?
an empirical Investigation in the hospitality industryInnsbruck, 30.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The unboxing video: a new advertising technique
examination of the influence of video sound and video playback speed in unboxing videos on the intended consumer behaviourInnsbruck, April 2019 Advertising effectiveness
the role of emotions and cognitive load in social media advertisingInnsbruck, May 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness in skateboarding
the role of verbal content, endorsers and self-construalInnsbruck, May 2018 The effect of context attractiveness on product attractiveness and product quality: the moderating role of product familiarity
In: Marketing Letters, 28 (2017), 2, S. 241-253Springer, 2017Destination's social media communication and emotions: an investigation of visit intentions, word-of-mouth and travelers' facially expressed emotions
In: Journal of destination marketing & management, 22 (2021), Artikel-ID 100661, Seite 1-10Elsevier, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Facial expressive signals in marketing
communication and their effects on consumersInnsbruck, Mai 2022 The role of internal marketing for curing negative effects of emotional labor on employees' work-life balance and well-being
an empirical analysis in the health industryInnsbruck, May 2018The power of visual and verbal patterns in social media advertising
an empirical investigation of fast-moving consumer goodsInnsbruck, August 30, 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Success factors of social media ads in international advertising
the role of visual versus verbal ad content and cultural variablesInnsbruck, February 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness
the role of emotions in social media ads and the influence of cognitive loadInnsbruck, 31.05.2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Do you mind?
emotional vs. rational advertisement messages regarding organic and non-organic productsInnsbruck, 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumption location and a products’ aesthetic design
how private versus public consumption influences aesthetic design perceptionInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advice taking in online financial services
does smiling of the service consultant matter?Innsbruck, 31.05.2022