43 Titel
Packaging – the silent salesman
thinking outside the box: consumer reactions to tertiary packaging. The interplay of product-to-shipping-box ratio and the ease-of-openingInnsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Appealing Instagram advertising
the impact of organization’s & influencer’s credibility on consumer behaviour exemplified by Porsche SwitzerlandInnsbruck, May 2019 Advertising effectiveness
the interplay of verbal content, endorsers and self-construal in eventsInnsbruck, 30.05.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Charity advertising effectiveness
the interplay between self-construal and frequency framing of risk on customers’ attitude and behavioural intentionInnsbruck, May 2018 The human factor?
the influence of human versus digital shop-assistants and shopping companions on company success metricsInnsbruck, May 2020Persuading football consumers
the interplay of emotions and self-construal for advertising successInnsbruck, May 2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Der Einfluss von Emotionsarbeit auf die Work Life Balance, die Lebensqualität und die Jobzufriedenheit
eine empirische Datenerhebung im künstlerischen UmfeldInnsbruck, April 2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Thank you for your purchase
the effect of handwritten versus machine written typefaces on loyalty intentions in the unboxing stageInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The impact of emotional content and community spirit in the advertising setting
an empirical analysis in the sports industryInnsbruck, December 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Effects of emotional labor on job satisfaction
the role of the degree of customer contact and coping strategiesInnsbruck, May 2018 Is less really more?
understanding the effect of excessive delivery packaging on customer behavior in online shoppingInnsbruck, August 2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Emotional response and advertisement effectiveness
the impact of verbal and musical appealLinz, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Attention, eyecatcher!
how product design and elicited emotions shape consumer behavior: an empirical investigation in the child seat industryInnnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The unboxing experience
relevance and impact on customer loyalty in the context of different product typesInnsbruck, May 2019 It´s all about emotions!
how product design and emotional experiences affect consumer behavior in the long run: an empirical inquiry in the winter sports industryInnsbruck, May 2019