63 Titel
Team player or lone fighter?
the impact of portfolio membership on brand performance in the FMCG sectorInnsbruck, May 2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Reputational consequences of signaling family business
an investigation across stakeholders, cultures, and contextsInnsbruck, March 6, 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Assessing the mutual benefits of brand alliances
an evaluation framework for cooperations between commercial brands and non-profit organizationsInnsbruck, May 2018 How digital developments impact brand uniqueness
a case study on personalization and brand equityInnsbruck, May 2019The rocky road to effective strategy implementation
a review of challenges and success factorsInnsbruck, 27.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Do shoppers choose the same brand on the next trip when facing the same context? An empirical investigation in FMCG retailing
In: Journal of retailing, 98 (2022), 4, Seite 576-592Elsevier, 2022Stakeholder-oriented brand management: a Venn-diagram approach to monitor brand associations
In: European management journal, 41 (2023), Seite 437-444Elsevier, 2023Online shopping fever!
the effects of time pressure and scarcity strategies on consumers in an e-commerce setting – a systematic literature reviewInnsbruck, 10.08.2022- Das Werk ist online nicht zugreifbar
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Die Digitalisierung von Weltpremieren
virtuelle Markenbildung am Beispiel der MotorradbrancheInnsbruck, 2021 Marketingverständnis in Tiroler Museen
wie Tiroler Museen ihre Verantwortung, Ziele und Maßnahmen im Marketingbereich wahrnehmenInnsbruck, 14. Dezember 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Consequences of narrow vs. broad brand positioning
Innsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Building sustainable ski boots
understanding consumers' purchase intention when given the “right to repair”Innsbruck, October 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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