64 Titel
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The application of corporate prediction markets
a systematic review and implications for the strategy contextInnsbruck, May 2020 Whom to collaborate with?
startups' selection criteria in asymmetric partnershipsInnsbruck, June 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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The strong get stronger, the weak get weaker
effects of an economic crisis on the performanceInnsbruck, June 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Key success factors for accelerators in Shanghai
Innsbruck, May 2019 A typology of digital business models in the video game industry
Innsbruck, 27.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
CEOs as technology drivers?
the effect of CEO characteristics on technological diversification in German-based stock companiesInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Digital Readiness
Innsbruck, 14. Juli 2020 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Success factors for an e-bike drive system manufacturer to position itself in the consumer decision journey
using FAZUA as a practical exampleInnsbruck, 30.05.2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
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Customer delight
an application of the Kano model of customer satisfaction to ski glovesInnsbruck, 31.05.2021 Corporate accelerators
nurturing relationships with strategic partners from startup perspective : a case study E-Steiermark corporate acceleratorInnsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Family firms' resilience during economic crises
Innsbruck, May 2021