48 Titel
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The influence of event and destination image on resident’s attitude and support towards sport events
a case study of the UCI World Championship Innsbruck-Tyrol 2018Innsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The role of leaders in stakeholder engagement in a tourism destination
Innsbruck, May 2019Changing responsible behavior
implications for the development of sustainable tourismInnsbruck, 29.05.2021Marketing the familiy
the influence of different brand signals on the customer's behavioural intentionInnsbruck, December 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Motives for establishing or maintaining inter-organisational relationships in the tourism and hospitality industry
a family small and medium-sized enterprise perspectiveInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Inclusive tourism as an opportunity for digital offer & destination development
senior marketing and digitalization of inclusive service chains as an opportunity for competitive advantage in alpine regionsInnsbruck, 27.07.2020Eine Empirische Analyse der Motive von Mountainbiker*innen
Innsbruck, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Employer branding via social media for generation Y
the situation of family businesses & non-family businessesInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Environmentally sustainable hotel practices
<<a>> case study on certified green star hotels in El GounaInnsbruck, 31.05.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Destination authenticity
a content analysis of destination websites in south tyrolInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Alternative winter sport activities
the quantitative analysis of motivation and behavior of ski tourersInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Tourismus und Landwirtschaft
diversifizierungspotential landwirtschaftlicher BetriebeIgls, Oktober 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The role of pre-information, danger, signage and risk perception
an investigation of winter sports outdoor behaviorInnsbruck, 31.05.2021 Small and medium-sized family businesses during the COVID-19 pandemic
Innsbruck, 28.05.2021