75 Titel
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Digital transformation for small and medium sized enterprises (SMES)
integrative perspectives on technologies, driving forces, processes, and outcomeInnsbruck, 2022 Marketing the familiy
the influence of different brand signals on the customer's behavioural intentionInnsbruck, December 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Enhancing social Inclusion in leisure and travelling
stakeholder identities towards accessible tourism developmentInnsbruck, 20. September 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Motives for establishing or maintaining inter-organisational relationships in the tourism and hospitality industry
a family small and medium-sized enterprise perspectiveInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Die Wahrnehmung der Lebensqualität von Familienunternehmern im Tourismus
eine qualitative InhaltsanalyseInnsbruck, Mai 2018 Inclusive tourism as an opportunity for digital offer & destination development
senior marketing and digitalization of inclusive service chains as an opportunity for competitive advantage in alpine regionsInnsbruck, 27.07.2020Eine Empirische Analyse der Motive von Mountainbiker*innen
Innsbruck, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Employer branding via social media for generation Y
the situation of family businesses & non-family businessesInnsbruck, May 2018 Zum Sinn und Unsinn von Förderungen im Tourismus
Innsbruck, Juni 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Corporate branding in horizontal acquisitions
how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entityInnsbruck, [2019] - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Environmentally sustainable hotel practices
<<a>> case study on certified green star hotels in El GounaInnsbruck, 31.05.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Destination authenticity
a content analysis of destination websites in south tyrolInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Alternative winter sport activities
the quantitative analysis of motivation and behavior of ski tourersInnsbruck, May 2018 Die Bedeutung von Kultur für das Destinationenmarketing
eine Fallstudie aus VorarlbergInnsbruck, Juni 2018