93 Titel
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Crowdinvesting
eine mögliche alternative Finanzierungsart für KMU im Tourismus?Innsbruck, Oktober 2017 Tourism organizations' responses to the COVID-19 pandemic: an investigation of the lockdown period
In: Current issues in tourism, 25 (2022), 2, Seite 247-260Taylor & Francis, 2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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The influence of event and destination image on resident’s attitude and support towards sport events
a case study of the UCI World Championship Innsbruck-Tyrol 2018Innsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Minority languages as tourism resources
perspectives on sustainability, language preservation and destination marketingInnsbruck, 10.01.2023The role of leaders in stakeholder engagement in a tourism destination
Innsbruck, May 2019Changing responsible behavior
implications for the development of sustainable tourismInnsbruck, 29.05.2021Media discourses about a superspreader destination:How mismanagement of Covid-19 triggers debatesabout sustainability and geopolitics
In: Annals of tourism research, 91 (2021), Artikel-ID 103278, Seite 1-15Elsevier, 2021- Das Werk ist online nicht zugreifbar
Digital transformation for small and medium sized enterprises (SMES)
integrative perspectives on technologies, driving forces, processes, and outcomeInnsbruck, 2022 Radicalization and attenuation in the construction of tourism employment images: a multi-level frame analysis
In: International journal of contemporary hospitality management, 34 (2022), 2, Seite 457-481Emerald Publishing, 2022Marketing the familiy
the influence of different brand signals on the customer's behavioural intentionInnsbruck, December 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Enhancing social Inclusion in leisure and travelling
stakeholder identities towards accessible tourism developmentInnsbruck, 20. September 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Motives for establishing or maintaining inter-organisational relationships in the tourism and hospitality industry
a family small and medium-sized enterprise perspectiveInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Die Wahrnehmung der Lebensqualität von Familienunternehmern im Tourismus
eine qualitative InhaltsanalyseInnsbruck, Mai 2018 Adaptation strategies of destinations in response to the COVID-19 pandemic: case studies demonstrating the need to change
In: Tourism Post Covid-19: Coping, Negotiating, Leading Change / Callot, Philippe, (2021), Seite 133-146Vienna : Tourist Research Center Association, 2021