35 Titel
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Success factors for an e-bike drive system manufacturer to position itself in the consumer decision journey
using FAZUA as a practical exampleInnsbruck, 30.05.2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
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Customer delight
an application of the Kano model of customer satisfaction to ski glovesInnsbruck, 31.05.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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How artificial intelligence changes the way we make decisions
exploring the effects of artificial intelligence on managerial intuitionInnsbruck, 31.05.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Corporate branding in horizontal acquisitions
how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entityInnsbruck, [2019] - Das Werk ist online nicht zugreifbar
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Corporate accelerator: nurturing collaboration from corporate perspective
a case-study E-Steiermark corporate acceleratorInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
New product diffusion in the era of the crowd
the impact of tryvertisng - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Business Model Innovation: Actively Engaged or Market Driven?
How companies incorporate business model innovation to keep up with changing industriesInnsbruck, 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Critical success factors of a corporate-startup program
an exploratory case study of a corporate-startup program within the energy sectorInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Key performance indicators and their influence in the digital age
a systematic review and research agendaInnsbruck, Juni 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Information overload in business
what is the current state of research? A systematic literature reviewInnsbruck, Juni 2023