93 Titel
Hospitality entrepreneurs managing quality of life and business growth
In: Current Issues in Tourism, 22 (2019), 16, S. 2014-2033Taylor & Francis, 2019Designing job ads to stimulate the decision to apply: a discrete choice experiment with business students
In: International journal of human resource management, (2021), Seite 1-38Taylor & Francis, 2021Exploring the crowding-satisfaction relationship of skiers: the role of social behavior and experiences
In: Journal of Travel and Tourism Marketing, Online First (2020), S. 1-15Taylor & Francis, 2020Inclusive tourism as an opportunity for digital offer & destination development
senior marketing and digitalization of inclusive service chains as an opportunity for competitive advantage in alpine regionsInnsbruck, 27.07.2020Eine Empirische Analyse der Motive von Mountainbiker*innen
Innsbruck, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Employer branding via social media for generation Y
the situation of family businesses & non-family businessesInnsbruck, May 2018 Zum Sinn und Unsinn von Förderungen im Tourismus
Innsbruck, Juni 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Corporate branding in horizontal acquisitions
how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entityInnsbruck, [2019] - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Environmentally sustainable hotel practices
<<a>> case study on certified green star hotels in El GounaInnsbruck, 31.05.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Destination authenticity
a content analysis of destination websites in south tyrolInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Alternative winter sport activities
the quantitative analysis of motivation and behavior of ski tourersInnsbruck, May 2018 Die Bedeutung von Kultur für das Destinationenmarketing
eine Fallstudie aus VorarlbergInnsbruck, Juni 2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Organisational learning and sustainable tourism: the enabling role of digital transformation
In: Journal of knowledge management, 27 (2023), 11, Seite 82-100Emerald Publishing, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
When crises change the rules of the game
from sustainable to responsible tourismInnsbruck, 6. September 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Tourismus und Landwirtschaft
diversifizierungspotential landwirtschaftlicher BetriebeIgls, Oktober 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The role of pre-information, danger, signage and risk perception
an investigation of winter sports outdoor behaviorInnsbruck, 31.05.2021