11 Titel
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Trapped in dystopian space?
spatiality in John Lanchester's "The Wall" and an application in the EFL classroomInnsbruck, März 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Foucault's concept of biopower and the reinvention of the female body in Larissa Lai's dystopian novel "Salt Fish Girl" (2002)
with an application of dystopian fiction to the English language classroomInnsbruck ; Pflach, Oktober 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Spaces between reality and imagination
perspectives on terrorism in British post-9/11 epistolary novelsInnsbruck, April 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Disillusionment in Postapartheid South Africa
Is the Idea of the Rainbow Nation fading?Innsbruck ; Cape Town, 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Encounter the other
the potential of refugee encounter narratives to interrupt othering processesInnsbruck, WiSe 2018/19 Re-imagining the nation in Irish Brexit poetry
and its application in the English classroomInnsbruck, Mai 2021- Das Werk ist online nicht zugreifbar
Filth! Trash! Rubbish! Garbage! Waste!
Divergent Narrations of Discard in Refugee Encounter NarrativesInnsbruck, 2023 Selective visibility in "Downton Abbey" and a didactic approach to the topic
Innsbruck, Februar, 2021Who was afraid of the greenham women?
fear and protest in "Carry Greenham Home", "The devil’s gateway" and "Ginger & Rosa" : with an exploration of the didactic resourcefulness of the topicInnsbruck, Oktober 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich