11 Titel
What characterizes a good advisor?
examining the role of professional and emotional competence in the context of financial advisory servicesInnsbruck, May 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Do effective customer journeys pay off?
touchpoint design and experience management in servicesInnsbruck, may 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Die Bedeutung der Vor- und Nachkaufphase für Konsumerlebnisse im Dienstleistungssektor
Innsbruck, 24. Juni 2020 It's all about the brand: place brand credibility, place attachment, and consumer loyalty
In: Journal of brand management, 28 (2021), 3, Seite 291-301Springer, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Service recovery on online review platforms
the efficacy of hotel responsesInnsbruck, 21. November 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Effective customer journey design in the service sector
a customer-centric investigation on brand experiences and loyaltyInnsbruck, 31.05.2021 Gestalt characteristics of the customer experience in the service industry
Innsbruck, 30.09.2022Online concerts as a powerful marketing tool to generate revenue
how digital social viewing strategies impact consumer behavior in the music industryInnsbruck, 29.05.2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
What affects a company's digital social viewing strategy
exploring strategic marketing perspectives on the decision-making to produce and share livestreaming vs pre-recorded video marketing contentInnsbruck, 31.05.2022