38 Titel
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The dynamics of range anxiety and electric vehicle adoption
Innsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Option bundling and willingness to pay
an exploratory study conducted for BMW in the UkraineInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
International positioning of a B2B brand
the case of ADLER Lacke in the wood-processing industryInnsbruck, May 2019 The influence of construal level on the need for stimulative products
Innsbruck, August 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
How personality impacts the attractiveness of family firms as employers
Innsbruck, May 2019 The impact of wearing a face mask on grocery choice and spend
Innsbruck, 02.09.2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Team player or lone fighter?
the impact of portfolio membership on brand performance in the FMCG sectorInnsbruck, May 2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Assessing the mutual benefits of brand alliances
an evaluation framework for cooperations between commercial brands and non-profit organizationsInnsbruck, May 2018 How digital developments impact brand uniqueness
a case study on personalization and brand equityInnsbruck, May 2019The rocky road to effective strategy implementation
a review of challenges and success factorsInnsbruck, 27.05.2022Online shopping fever!
the effects of time pressure and scarcity strategies on consumers in an e-commerce setting – a systematic literature reviewInnsbruck, 10.08.2022- Das Werk ist online nicht zugreifbar
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consequences of narrow vs. broad brand positioning
Innsbruck, May 2019