47 Titel
Hypebeasts & sneakers
how artifical scarcity, hype and digital marketplaces drive the sneaker consumption cultureInnsbruck, 30.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The institutionalization of downhill biking
the case of Innsbruck as a bike cityInnsbruck, August 2020 Mapping privacy-related discourse on twitter and reddit
towards a better understanding of imagined affordances and their impact on discursive networksInnsbruck, 23.05.2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Co-creating brand value through user-generated content on Instagram
exemplified by the effect of user-generated content on brands within the interior industryInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumers and their smart objects
understanding the dynamics of human-object-relationshipsInnsbruck, May 2021 Locked-down vanlife
identity projects of digital nomads amid the challenges of the global Covid-19 pandemicInnsbruck, 31.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
(De-)stabilizing mainstream tourism
an investigation of user-generated sustainable travel content on instagramInnsbruck, 31.05.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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The COVID-19 Ischgl brand crisis
exploring the role of stakeholders' responsibility attributions in ideological containmentInnsbruck, May 2021Social media enabled market shaping
an analysis of the visual rhetoric of fast and sustainable fashion content on instagramInnsbruck, August 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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It used to be a ... giving particularity to upcycling luxury fashion items
Innsbruck, 31.05.2023 Understanding value creating processes on digital social marketplaces
the case of depopInnsbruck, 30.05.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
An investigation into the destruction and reconstruction of consumer trust
<<the>> COVID-19 Ischgl brand crisisInnsbruck, May 2022