48 Titel
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From strategies for sustainable tourism to the implementation of responsible tourism practices
exploring the role of destination management organizationsInnsbruck, June 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Risk taking and risk behavior of hikers
Innsbruck, May 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Organizational acculturation of seasonal migrant workers in the hospitality industry
an exploratory studyInnsbruck, May 2018 The specific needs and perceptions of senior travelers
understanding an unrecognized tourism market segmentInnsbruck, 12.01.2023Reaching a tipping point? Contactless payment in gastronomy
how does contactless payment (card and mobile payment) influence restaurant tipping?Innsbruck, 31.05.2022Migrant workers in the tourism workforce
examining international tourists’ perceptions in the Tyrolean alpsInnsbruck, May 2020The impact of perceived CSR on employees in family firms
an investigation of direct, mediating, and moderating effectsInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The motivation and subsequent motivational consequences of indoor sports climbers
a self-determination theory perspectiveInnsbruck, May 2018 Corporate social responsibility in tourism SMEs
an exploratory study of family-owned hotelsInnsbruck, 26.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
No risk - no experience?
the role of sport motivation in mountain outdoor activitiesInnsbruck, 20.09.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
“Ischgl-Gate” - secondary crisis communication in tourism
a critical analysis of social media discourses about the Covid-19 super-spreader destination in TyrolInnsbruck, 3rd of September 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Tourism meets agriculture
sustainable concepts of a regional destination developmentInnsbruck, 27.05.2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The attractiveness of family firm employer brands
insights from the Tyrolean hospitality industryInnsbruck, April 2019