93 Titel
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The attractiveness of family firm employer brands
insights from the Tyrolean hospitality industryInnsbruck, April 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Corporate branding in horizontal acquisitions
how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entityInnsbruck, [2019] Hospitality entrepreneurs managing quality of life and business growth
In: Current Issues in Tourism, 22 (2019), 16, S. 2014-2033Taylor & Francis, 2019Marketing the familiy
the influence of different brand signals on the customer's behavioural intentionInnsbruck, December 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Motives for establishing or maintaining inter-organisational relationships in the tourism and hospitality industry
a family small and medium-sized enterprise perspectiveInnsbruck, May 2019 The role of leaders in stakeholder engagement in a tourism destination
Innsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Exploring the crowding-satisfaction relationship of skiers: the role of social behavior and experiences
In: Journal of Travel and Tourism Marketing, Online First (2020), S. 1-15Taylor & Francis, 2020Exploring the role of service quality, atmosphere and food for revisits in restaurants by using a mystery guest approach
In: Journal of Hospitality and Tourism Insights, Online First (2020), S. 19 SeitenEmerald Publishing, 2020The impact of perceived CSR on employees in family firms
an investigation of direct, mediating, and moderating effectsInnsbruck, May 2020Inclusive tourism as an opportunity for digital offer & destination development
senior marketing and digitalization of inclusive service chains as an opportunity for competitive advantage in alpine regionsInnsbruck, 27.07.2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Innovation management in ecosystems
the role of entrepreneurship and governance for value creation in tourism and hospitalityInnsbruck, 25. September 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
M&A and innovation
contextual perspectives on non-organic growth and adaptation strategiesInnsbruck, 13.07.2020 Migrant workers in the tourism workforce
examining international tourists’ perceptions in the Tyrolean alpsInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Organizing for M&A success
an analysis of acquisition experience and its contextual dependenciesInnsbruck, December 2020