66 Titel
Consumption paradoxes in global nomadism
Innsbruck, June 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The institutionalization of downhill biking
the case of Innsbruck as a bike cityInnsbruck, August 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
An investigation into consumers' relation to brands
a critical analysis as exemplified by HollisterInnsbruck, May 2020 Practices of Anders-sein on social media
self-cultivation through extraordinary travellingInnsbruck, June 2020Social media enabled market shaping
an analysis of the visual rhetoric of fast and sustainable fashion content on instagramInnsbruck, August 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Algorithmic consumer culture
an exploratory approach to cultural transformation through algorithmic content mediation on YouTubeInnsbruck, 30.5.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Cooking to cope
an exploration of consumers' cooking practices amidst the COVID-19 pandemicInnsbruck, May 2021The COVID-19 Ischgl brand crisis
exploring the role of stakeholders' responsibility attributions in ideological containmentInnsbruck, May 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
(De-)stabilizing mainstream tourism
an investigation of user-generated sustainable travel content on instagramInnsbruck, 31.05.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
From influencer to sinnfluencer
a critical visual analysis of sustainable related content from influencers on InstagramInnsbruck, 30.05.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Understanding value creating processes on digital social marketplaces
the case of depopInnsbruck, 30.05.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The visual co-construction of a female fitness brand
a multiple stakeholder analysis of women`s bestInnsbruck, 25.08.2021