108 Neuzugänge
vom 7.3.2022
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Thank you for the compliment?
the various forms of sexism at the workplace and how women experience themInnsbruck, 24.01.2022
vom 23.2.2022
Radicalization and attenuation in the construction of tourism employment images: a multi-level frame analysis
In: International journal of contemporary hospitality management, 34 (2022), 2, Seite 457-481Emerald Publishing, 2022
vom 25.11.2021
vom 19.11.2021
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The perception of sustainability
a qualitative study of sustainability and environmental awareness and their impact on business modelsInnsbruck, 30.09.2021- Das Werk ist online nicht zugreifbar
Legitimacy work of sustainability managers in banks
Innsbruck, 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Temporal and flexible employment in new forms of work
the case of the gig-economyInnsbruck, September 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Sustainable HRM practices in SMEs
Innsbruck, [2021]
vom 29.10.2021
How do potential applicants make sense of employer brands?
In: Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung, 73 (2021), 1, Seite 47-73Springer, 2021
vom 30.8.2021
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The influence of gender stereotypes and power on responses to sexual harassment
the workplace of waiters and waitressesInnsbruck, August.2021
vom 16.8.2021
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Nachhaltige Personalentwicklung der Generation Z zur Fachkräftesicherung
Innsbruck, 21.Juli 2021
vom 5.7.2021
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vom 28.6.2021
Organizational learning and agility as continuous change process
approaches and methodsInnsbruck, 30.05.2021
vom 26.4.2021
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vom 19.4.2021
A study of corporate branding and its impact on employees' sensemaking
Innsbruck, March 2021
vom 8.2.2021
Future skill trends
how is job automation changing the skill requirements of jobs?Innsbruck, January 2021Humanizing employer branding
how employer branding video live streams on social media can trigger prospective sense making in potential employeesInnsbruck, December 2020
vom 21.12.2020
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Making sense of employer branding activities
Innsbruck, November 2020
vom 14.12.2020
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