63 Neuzugänge
vom 16.10.2023
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vom 5.10.2023
The impact of wearing a face mask on grocery choice and spend
Innsbruck, 02.09.2023
vom 24.7.2023
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vom 12.7.2023
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KI-unterstütze Suche nach Innovationen
Natural Language Processing im Front-End of InnovationInnsbruck, 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
vom 10.7.2023
Do shoppers choose the same brand on the next trip when facing the same context? An empirical investigation in FMCG retailing
In: Journal of retailing, 98 (2022), 4, Seite 576-592Elsevier, 2022Stakeholder-oriented brand management: a Venn-diagram approach to monitor brand associations
In: European management journal, 41 (2023), Seite 437-444Elsevier, 2023
vom 7.7.2023
Luxury branding in B2B markets
Innsbruck, 31.05.2023
vom 4.7.2023
vom 3.7.2023
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City/region of origin and its role in the branding of beer
Innsbruck, 31.05.2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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vom 26.6.2023
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vom 7.6.2023
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Reputational consequences of signaling family business
an investigation across stakeholders, cultures, and contextsInnsbruck, March 6, 2023
vom 24.4.2023
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Consuming materiality in the digital age
Innsbruck, 09. Februar 2023
vom 15.11.2022
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Building sustainable ski boots
understanding consumers' purchase intention when given the “right to repair”Innsbruck, October 2022
vom 8.9.2022
Online shopping fever!
the effects of time pressure and scarcity strategies on consumers in an e-commerce setting – a systematic literature reviewInnsbruck, 10.08.2022
vom 6.9.2022
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vom 1.8.2022
Leveraging existing brand assets for a D2C market entry
Innsbruck, 10.07.2022