70 Neuzugänge
vom 10.10.2022
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vom 12.9.2022
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Success factors for digital product development in fast moving market conditions
creation of a generic frameworkInnsbruck, 27.08.2022
vom 8.8.2022
From the provider's perspective
the evolution of opportunities for players in the digital service economy, considering expected developmentsInnsbruck, 19.07.2022
vom 26.7.2022
A typology of digital business models in the video game industry
Innsbruck, 27.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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vom 20.7.2022
Agile project management beyond the software industry
an analysis of success factors and the influence on project performanceInnsbruck, 31.05.2022
vom 18.7.2022
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Business Model Innovation: Actively Engaged or Market Driven?
How companies incorporate business model innovation to keep up with changing industriesInnsbruck, 2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Success factors for an e-bike drive system manufacturer to position itself in the consumer decision journey
using FAZUA as a practical exampleInnsbruck, 30.05.2022
vom 26.7.2021
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The strong get stronger, the weak get weaker
effects of an economic crisis on the performanceInnsbruck, June 2021
vom 5.7.2021
Generalists vs specialists
how does a CEO's background influence a firm's innovative success?Innsbruck, 31.05.2021Family firm succession and risk taking
CEO characteristics and their influence on risk takingInnsbruck, May 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
How artificial intelligence changes the way we make decisions
exploring the effects of artificial intelligence on managerial intuitionInnsbruck, 31.05.2021 Family firms' resilience during economic crises
Innsbruck, May 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Customer delight
an application of the Kano model of customer satisfaction to ski glovesInnsbruck, 31.05.2021