66 Neuzugänge
vom 18.7.2022
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
An investigation into the destruction and reconstruction of consumer trust
<<the>> COVID-19 Ischgl brand crisisInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumers and their smart objects
understanding the dynamics of human-object-relationshipsInnsbruck, May 2021
vom 4.2.2022
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The visual co-construction of a female fitness brand
a multiple stakeholder analysis of women`s bestInnsbruck, 25.08.2021
vom 19.11.2021
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
vom 30.8.2021
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
vom 16.8.2021
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
vom 12.7.2021
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Greta Thunberg's friends and foes
understanding the dynamics of person-to-person brand co-creationInnsbruck, May 31, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
From influencer to sinnfluencer
a critical visual analysis of sustainable related content from influencers on InstagramInnsbruck, 30.05.2021 Cooking to cope
an exploration of consumers' cooking practices amidst the COVID-19 pandemicInnsbruck, May 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Algorithmic consumer culture
an exploratory approach to cultural transformation through algorithmic content mediation on YouTubeInnsbruck, 30.5.2021 Understanding value creating processes on digital social marketplaces
the case of depopInnsbruck, 30.05.2021The COVID-19 Ischgl brand crisis
exploring the role of stakeholders' responsibility attributions in ideological containmentInnsbruck, May 2021
vom 5.7.2021
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
(De-)stabilizing mainstream tourism
an investigation of user-generated sustainable travel content on instagramInnsbruck, 31.05.2021
vom 22.3.2021
vom 9.11.2020
Social media enabled market shaping
an analysis of the visual rhetoric of fast and sustainable fashion content on instagramInnsbruck, August 2020
vom 28.9.2020
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The institutionalization of downhill biking
the case of Innsbruck as a bike cityInnsbruck, August 2020