66 Neuzugänge
vom 11.1.2024
vom 5.9.2023
Social linking practices in physical distance: the material constitution of sociality
In: Marketing theory, 23 (2023), 2, Seite 321-342Sage Publications, 2023
vom 7.8.2023
The threat of perceived hypocrisy of CSR (Corporate Social Responsibility) activities in branding
a brand communication guidelineInnsbruck, 09.07.2023
vom 2.8.2023
Fostering critical thinking in collaborative (e-)learning environments
pragmatist pedagogical approachesInnsbruck, Mai 2023
vom 25.7.2023
Mapping privacy-related discourse on twitter and reddit
towards a better understanding of imagined affordances and their impact on discursive networksInnsbruck, 23.05.2023
vom 24.7.2023
- Das Werk ist online nicht zugreifbar
vom 18.7.2023
vom 11.7.2023
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
It used to be a ... giving particularity to upcycling luxury fashion items
Innsbruck, 31.05.2023
vom 5.7.2023
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
vom 24.4.2023
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Consuming materiality in the digital age
Innsbruck, 09. Februar 2023
vom 30.1.2023
Sticky market webs of connection - human and non-human market co-codification dynamics across social media
In: European journal of marketing, 56 (2022), 13, Seite 78-104Emerald Publishing, 2022
vom 5.12.2022
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
vom 5.10.2022
Algorithmic consumer cultures
an exploratory approach on memetic content streams on YouTubeInnsbruck, 19.07.2022
vom 29.8.2022
vom 22.8.2022
Navigating between liquidity and solidity
digital nomads' footholds in liminal phasesInnsbruck, July 2022
vom 8.8.2022
- Das Werk ist online nicht zugreifbar
Digital Markets as Performative Assemblages
Innsbruck, 2022
vom 1.8.2022
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
vom 20.7.2022
Locked-down vanlife
identity projects of digital nomads amid the challenges of the global Covid-19 pandemicInnsbruck, 31.05.2022Hypebeasts & sneakers
how artifical scarcity, hype and digital marketplaces drive the sneaker consumption cultureInnsbruck, 30.05.2022