Autor / Beteiligte : Koll, Oliver
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Mouse tracking
indicating decision difficulty, ownership and willingness to payInnsbruck, August 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The impact of firm size on corporate financing patterns
Innsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Direct marketing of agricultural products
a study of opportunities and barriers in the South Tyrolean hospitality marketInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The impact of assortment size and pack size diversity on brand growth
Innsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Von Kundensegmenten zur Marktposition
der Prozess der strategischen Positionierung am Beispiel des Reisebusunternehmens Bösch ReisenInnsbruck, 4. September 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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The rising trend of servitization in Tyrolean manufacturing companies
Innsbruck, 17.September 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
City/region of origin and its role in the branding of beer
Innsbruck, 31.05.2023 Is more always better?
the effects of argument quantity and match on consumer brand responseInnsbruck, May 2019Luxury branding in B2B markets
Innsbruck, 31.05.2023Leveraging existing brand assets for a D2C market entry
Innsbruck, 10.07.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Facial expressive signals in marketing
communication and their effects on consumersInnsbruck, Mai 2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Reactions on algorithms
a systematic literature review of algorithm aversion and algorithm appreciationInnsbruck, May 2020Taking snapshots of brand portfolios using different lenses
Innsbruck, 30.05.2022Brand associations of fans and non-fans
a case study of soccer clubs in the German BundesligaInnsbruck, May 2020How to establish a market for automated, connected, electric, shared (ACES) vehicles
a stakeholder perspectiveInnsbruck, 05.07.2021