Autor / Beteiligte : Peters, Mike
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Enabling and Enhancing Innovation
Aspects of Agility, Management Innovation, and Novel Innovation ProceduresInnsbruck, 2023 Sport business in alpine tourism destinations
analysing factors of competitivenessInnsbruck, Oktober 2020The impact of perceived CSR on employees in family firms
an investigation of direct, mediating, and moderating effectsInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The motivation and subsequent motivational consequences of indoor sports climbers
a self-determination theory perspectiveInnsbruck, May 2018 Corporate social responsibility in tourism SMEs
an exploratory study of family-owned hotelsInnsbruck, 26.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
No risk - no experience?
the role of sport motivation in mountain outdoor activitiesInnsbruck, 20.09.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Reputational consequences of signaling family business
an investigation across stakeholders, cultures, and contextsInnsbruck, March 6, 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Entrepreneurial behaviour, firm size and financial performance: the case of rural tourism family firms
In: Tourism Recreation Research, 43 (2018), 1, S. 2-14Taylor & Francis, 2018Tweaking the entrepreneurial orientation - performance relationship in family firms: the effect of control mechanisms and family-related goals
In: Review of Managerial Science, 12 (2018), 4, S. 855-883Springer, 2018The relevance of entrepreneurial orientation for family business performance
a study on entrepeneurial attitudes, performance goals and heterogeneity of family firms2015“Ischgl-Gate” - secondary crisis communication in tourism
a critical analysis of social media discourses about the Covid-19 super-spreader destination in TyrolInnsbruck, 3rd of September 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Tourism meets agriculture
sustainable concepts of a regional destination developmentInnsbruck, 27.05.2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The attractiveness of family firm employer brands
insights from the Tyrolean hospitality industryInnsbruck, April 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
M&A and innovation
contextual perspectives on non-organic growth and adaptation strategiesInnsbruck, 13.07.2020