Autor / Beteiligte : Hemetsberger, Andrea

 
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    Consuming materiality in the digital age

    Aufschnaiter, Christiane
    Innsbruck, 09. Februar 2023
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    The institutionalization of downhill biking

    the case of Innsbruck as a bike city
    Bretzke, Tobias
    Innsbruck, August 2020
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    The visual co-construction of a female fitness brand

    a multiple stakeholder analysis of women`s best
    Dedic, Haris
    Innsbruck, 25.08.2021
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    Consuming commodified selves

    the consumption of fitness performances on Instagram
    Dinoto, Marco
    Innsbruck, May 2018
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    Co-creating brand value through user-generated content on Instagram

    exemplified by the effect of user-generated content on brands within the interior industry
    Djuric, Tamara
    Innsbruck, May 2019
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    Consumers and their smart objects

    understanding the dynamics of human-object-relationships
    Eberhardt, Svenja
    Innsbruck, May 2021
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    Beyond liquidity

    nomadic consumption between detachment and attachment
    Ernst, Nina
    Innsbruck, August 2021
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    (De-)stabilizing mainstream tourism

    an investigation of user-generated sustainable travel content on instagram
    Fingerling, Moritz
    Innsbruck, 31.05.2021
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    Assembling a link to the past

    consumers' expressive nostalgia on Instagram
    Flörl, Ramona
    Innsbruck, July 2021
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    Minimalism

    a new pathway to sustainable living?
    Fröschl, Stephanie
    Innsbruck, 15.06.2022
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    In limbo

    consumption narratives of young adults returning to the family home
    Greivyte, Ugne
    Innsbruck, June 2021
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    An investigation into the destruction and reconstruction of consumer trust

    <<the>> COVID-19 Ischgl brand crisis
    Hämmerle, Angela
    Innsbruck, May 2022
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    Algorithmic consumer culture

    an exploratory approach to cultural transformation through algorithmic content mediation on YouTube
    Jilg, Clemens
    Innsbruck, 30.5.2021
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    Assembling brands on Instagram

    exploring visual co-construction of brands
    Kogler, Stephanie
    Innsbruck, Februar 2021
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    Consumers’ perceptions of sustainability signals in the context of fashion

    a signaling theory perspective
    Maier, Sarah Cornelia
    Innsbruck, September 2019
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    No risk no fun

    the consumption & communication of risk in ski touring
    Mair, Christoph
    Innsbruck, May 2019
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    What a precious moment!

    self-relevance of luxury experiences
    Marzin, Simon
    Innsbruck, 31.05.2021
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    An investigation into consumers' relation to brands

    a critical analysis as exemplified by Hollister
    Pescolderung, Christina
    Innsbruck, May 2020