Schlagwort : Verbraucherverhalten
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The influence of the peripersonal space on consumers' wanting
Innsbruck, April 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Variance perception based on different graphical representations of aggregated consumer ratings
Innsbruck, June 16, 2020 When consumers buy a new pair of skis
customer journey mapping in a digital landscapeInnsbruck, May 2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The influence of mental accounts in consumption decision
an empirical study of different perceptions of debt and savings among people from different countriesInnsbruck, 11th October 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The unboxing experience
relevance and impact on customer loyalty in the context of different product typesInnsbruck, May 2019 Packaging – the silent salesman
thinking outside the box: consumer reactions to tertiary packaging. The interplay of product-to-shipping-box ratio and the ease-of-openingInnsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Wrap it up!
the effect of excessive packaging and perceived sustainability on consumer behavior with regard to shipping boxesInnsbruck, 31.05.2021 Does uncertainty affect the willingness to pay for green-labeled credence goods
Innsbruck, September 1, 2021Design award or functional information?
a longitudinal study on their relevance in driving product design, consumer emotions and behaviorInnsbruck, May 2020Winter sport during a city holiday and its implications for tourism behaviour
Innsbruck, 02.11.2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Charity advertising effectiveness
the interplay between self-construal and frequency framing of risk on customers’ attitude and behavioural intentionInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Die parasoziale Beziehung von Mädchen im Jugendalter zu Influencerinnen auf YouTube
und ihre Implikationen für Vorstellungen von Schönheit, Geschlechterrollen und KonsumInnsbruck, April 2019