Schlagwort : Verbraucherverhalten
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Customer journey design as driver of consumer-brand identification and loyalty behavior
an empirical study in the service industryInnsbruck, May 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
New product diffusion in the era of the crowd
the impact of tryvertisng Consumption paradoxes in global nomadism
Innsbruck, June 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The unboxing video: a new advertising technique
examination of the influence of video sound and video playback speed in unboxing videos on the intended consumer behaviourInnsbruck, April 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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National brand product vs private label product
a longitudinal study on the effects of product design on consumer behaviourInnsbruck, 28.05.2021 It´s all about emotions!
how product design and emotional experiences affect consumer behavior in the long run: an empirical inquiry in the winter sports industryInnsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Balancing taste regimes
young South Tyrolean females' practices of personal appearanceInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumer emotions and behavior in long-term product usage
deeper exploration of product design using diary studiesInnsbruck, 27.07.2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Das Dokument ist frei verfügbar Ab dem 26.4.2025Positionierung, Differenzierung und Store Choice
eine empirische Analyse im Tiroler LebensmitteleinzelhandelInnsbruck, April 2020 The impact of nudging on pro-environmental and sustainable green tourist behaviour
Innsbruck, October 2020Consumer emotion management in outdoor sporting experiences
the case of commercially guided freeridingInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Destinationsblogs und deren Einfluss auf das online Reisebuchungsverhalten
Innsbruck, Januar 2020 Tracking and prediction of decision parameters in an e-commerce environment
Innsbruck, September 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The effect of light on sensory perceptions in a consumer behavior context
Innsbruck, 28.06.2021The effect of novel shopping cart grips on product purchasing
a field experimentInnsbruck, December 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Fair trade consumption
comparing self-reported intentions and observed actual behaviorInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich