Schlagwort : Verbraucherverhalten
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Attention, eyecatcher!
how product design and elicited emotions shape consumer behavior: an empirical investigation in the child seat industryInnnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Made in Bangladesch - die Position der Frau in der Textilindustrie
kann ethischer Konsum die Lohnungerechtigkeit entschärften und einen Beitrag zur Emanzipation der Frauen leisten?Innsbruck, März 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumers’ perceptions of sustainability signals in the context of fashion
a signaling theory perspectiveInnsbruck, September 2019 From dim to bright
the effects of illumination on sensory perception : a lab study on information processingInnsbruck, 08. Juli 2021The willingness to pay for circular products
the role of production information for the promotion of sustainable consumptionInnsbruck, September 6, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The impact of face masks on the shopping behavior in grocery stores
Innsbruck, June 2021 Cooking to cope
an exploration of consumers' cooking practices amidst the COVID-19 pandemicInnsbruck, May 2021- Das Werk ist online nicht zugreifbar
Construal level and sensory processing
abstract thinking attenuates perception of products on sensory levelInnsbruck, June 2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Do effective customer journeys pay off?
touchpoint design and experience management in servicesInnsbruck, may 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Visual versus verbal elements in service advertising
the effect of endorser's facial expression and verbal content's tangibility on consumer responsesInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Die Bedeutung der Vor- und Nachkaufphase für Konsumerlebnisse im Dienstleistungssektor
Innsbruck, 24. Juni 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
An automated approach to categorize textual consumer reviews on E-commerce platforms
Innsbruck, January 2020Neuromarketing in E-Commerce
mouse tracking as a tool to uncover the cognition of a decision processInnsbruck, Okcober 2020Determinants of fair trade consumption
Innsbruck, März 2018The influence of social interactions on consumers' intentions to buy fairtrade products
a symbolic interactionist role theory perspectiveInnsbruck, May 2018Marketing the familiy
the influence of different brand signals on the customer's behavioural intentionInnsbruck, December 2019