10 Titel
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Corporate branding in horizontal acquisitions
how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entityInnsbruck, [2019] - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Enabling and Enhancing Innovation
Aspects of Agility, Management Innovation, and Novel Innovation ProceduresInnsbruck, 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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New product diffusion in the era of the crowd
the impact of tryvertisng - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Organizing for M&A success
an analysis of acquisition experience and its contextual dependenciesInnsbruck, December 2020 Private-Equity-finanzierte Leveraged Buyouts
empirische Analyse von Akquisitionsmotiven und ereignisinduzierten KursreaktionenInnsbruck, Dezember 2015- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Technological diversification and digital technologies
a study on group, organizational and macro level antecedentsInnsbruck, 28.11.2018