35 Titel
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The application of corporate prediction markets
a systematic review and implications for the strategy contextInnsbruck, May 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Business Model Innovation: Actively Engaged or Market Driven?
How companies incorporate business model innovation to keep up with changing industriesInnsbruck, 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
CEOs as technology drivers?
the effect of CEO characteristics on technological diversification in German-based stock companiesInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Corporate accelerator: nurturing collaboration from corporate perspective
a case-study E-Steiermark corporate acceleratorInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Corporate branding in horizontal acquisitions
how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entityInnsbruck, [2019] - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Critical success factors of a corporate-startup program
an exploratory case study of a corporate-startup program within the energy sectorInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Customer delight
an application of the Kano model of customer satisfaction to ski glovesInnsbruck, 31.05.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Digital Leadership
how does digital organizational culture influence the success of digital transformation?Innsbruck, Juni 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Digital Readiness
Innsbruck, 14. Juli 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Disruptive business model innovation in the tour operator industry
development of a disruptive business model Innovation based on the case of an Austrian tour operatorInnsbruck, May 27, 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Disruptive Innovation und Geschäftsmodellinnovation am Beispiel der Elektromobilität
Innsbruck, 02. Oktober 2018 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
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Enabling and Enhancing Innovation
Aspects of Agility, Management Innovation, and Novel Innovation ProceduresInnsbruck, 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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How artificial intelligence changes the way we make decisions
exploring the effects of artificial intelligence on managerial intuitionInnsbruck, 31.05.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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The impact of integrating OKRs within an established organisational context on strategy implementation
a qualitative studyInnsbruck, Juni 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Information overload in business
what is the current state of research? A systematic literature reviewInnsbruck, Juni 2023