18 Titel
Sports events, as leverage for tourism destinations development
Innsbruck, October 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Innovation management in ecosystems
the role of entrepreneurship and governance for value creation in tourism and hospitalityInnsbruck, 25. September 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Organizing for M&A success
an analysis of acquisition experience and its contextual dependenciesInnsbruck, December 2020 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
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Enabling and Enhancing Innovation
Aspects of Agility, Management Innovation, and Novel Innovation ProceduresInnsbruck, 2023 Sport business in alpine tourism destinations
analysing factors of competitivenessInnsbruck, Oktober 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Reputational consequences of signaling family business
an investigation across stakeholders, cultures, and contextsInnsbruck, March 6, 2023 The relevance of entrepreneurial orientation for family business performance
a study on entrepeneurial attitudes, performance goals and heterogeneity of family firms2015- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
M&A and innovation
contextual perspectives on non-organic growth and adaptation strategiesInnsbruck, 13.07.2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Crowdinvesting
eine mögliche alternative Finanzierungsart für KMU im Tourismus?Innsbruck, Oktober 2017 Minority languages as tourism resources
perspectives on sustainability, language preservation and destination marketingInnsbruck, 10.01.2023- Das Werk ist online nicht zugreifbar
Digital transformation for small and medium sized enterprises (SMES)
integrative perspectives on technologies, driving forces, processes, and outcomeInnsbruck, 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Enhancing social Inclusion in leisure and travelling
stakeholder identities towards accessible tourism developmentInnsbruck, 20. September 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Corporate branding in horizontal acquisitions
how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entityInnsbruck, [2019] - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
When crises change the rules of the game
from sustainable to responsible tourismInnsbruck, 6. September 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich