48 Titel
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Alternative winter sport activities
the quantitative analysis of motivation and behavior of ski tourersInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The attractiveness of family firm employer brands
insights from the Tyrolean hospitality industryInnsbruck, April 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Changing responsible behavior
implications for the development of sustainable tourismInnsbruck, 29.05.2021Consumer Behaviour in Ecotourism: A systematic analysis
Innsbruck, 2024Corporate social responsibility in tourism SMEs
an exploratory study of family-owned hotelsInnsbruck, 26.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Destination authenticity
a content analysis of destination websites in south tyrolInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Eine Empirische Analyse der Motive von Mountainbiker*innen
Innsbruck, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Employer branding via social media for generation Y
the situation of family businesses & non-family businessesInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Environmentally sustainable hotel practices
<<a>> case study on certified green star hotels in El GounaInnsbruck, 31.05.2022 Exploring broken career paths in the hospitality industry
the role of critical incidentsInnsbruck, May 2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
From strategies for sustainable tourism to the implementation of responsible tourism practices
exploring the role of destination management organizationsInnsbruck, June 2022 The impact of perceived CSR on employees in family firms
an investigation of direct, mediating, and moderating effectsInnsbruck, May 2020Inclusive tourism as an opportunity for digital offer & destination development
senior marketing and digitalization of inclusive service chains as an opportunity for competitive advantage in alpine regionsInnsbruck, 27.07.2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The influence of event and destination image on resident’s attitude and support towards sport events
a case study of the UCI World Championship Innsbruck-Tyrol 2018Innsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich