38 Titel
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Assessing the mutual benefits of brand alliances
an evaluation framework for cooperations between commercial brands and non-profit organizationsInnsbruck, May 2018 Brand associations of fans and non-fans
a case study of soccer clubs in the German BundesligaInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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City/region of origin and its role in the branding of beer
Innsbruck, 31.05.2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consequences of narrow vs. broad brand positioning
Innsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Direct marketing of agricultural products
a study of opportunities and barriers in the South Tyrolean hospitality marketInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The dynamics of range anxiety and electric vehicle adoption
Innsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
How digital developments impact brand uniqueness
a case study on personalization and brand equityInnsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
How personality impacts the attractiveness of family firms as employers
Innsbruck, May 2019 How to establish a market for automated, connected, electric, shared (ACES) vehicles
a stakeholder perspectiveInnsbruck, 05.07.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The impact of assortment size and pack size diversity on brand growth
Innsbruck, May 2018 The impact of wearing a face mask on grocery choice and spend
Innsbruck, 02.09.2023