47 Titel
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Algorithmic consumer culture
an exploratory approach to cultural transformation through algorithmic content mediation on YouTubeInnsbruck, 30.5.2021 Algorithmic consumer cultures
an exploratory approach on memetic content streams on YouTubeInnsbruck, 19.07.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
An investigation into the destruction and reconstruction of consumer trust
<<the>> COVID-19 Ischgl brand crisisInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Co-creating brand value through user-generated content on Instagram
exemplified by the effect of user-generated content on brands within the interior industryInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumers and their smart objects
understanding the dynamics of human-object-relationshipsInnsbruck, May 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumption paradoxes in global nomadism
Innsbruck, June 2020Cooking to cope
an exploration of consumers' cooking practices amidst the COVID-19 pandemicInnsbruck, May 2021The COVID-19 Ischgl brand crisis
exploring the role of stakeholders' responsibility attributions in ideological containmentInnsbruck, May 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
(De-)stabilizing mainstream tourism
an investigation of user-generated sustainable travel content on instagramInnsbruck, 31.05.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich