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Activating broad attention via digital in-Store communication
Innsbruck, Juni 2018 Adaptation strategies of destinations in response to the COVID-19 pandemic: case studies demonstrating the need to change
In: Tourism Post Covid-19: Coping, Negotiating, Leading Change / Callot, Philippe, (2021), Seite 133-146Vienna : Tourist Research Center Association, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Adaptive order release using machine learning
Innsbruck, 30 January 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Adoption of ‘Social Innovation’ in Tyrol
how the civic society can be persuaded to adopt and engage in social innovationsInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Advertising effectiveness in skateboarding
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the role of emotions in social media ads and the influence of cognitive loadInnsbruck, 31.05.2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Advice taking in the context of curated shopping
examining the role of advisor expertise and social benefitsInnsbruck, May 2018