93 Titel
Interpretation and practices of responsible tourism in hospitality family firms
Innsbruck, 15.06.2022“Ischgl-Gate” - secondary crisis communication in tourism
a critical analysis of social media discourses about the Covid-19 super-spreader destination in TyrolInnsbruck, 3rd of September 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
M&A and innovation
contextual perspectives on non-organic growth and adaptation strategiesInnsbruck, 13.07.2020 Marketing the familiy
the influence of different brand signals on the customer's behavioural intentionInnsbruck, December 2019Media discourses about a superspreader destination:How mismanagement of Covid-19 triggers debatesabout sustainability and geopolitics
In: Annals of tourism research, 91 (2021), Artikel-ID 103278, Seite 1-15Elsevier, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Media discourses about Austrian and Swiss glacier ski areas in the post war decades
Innsbruck, 09.08.2021 Migrant workers in the tourism workforce
examining international tourists’ perceptions in the Tyrolean alpsInnsbruck, May 2020Minority languages as tourism resources
perspectives on sustainability, language preservation and destination marketingInnsbruck, 10.01.2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The motivation and subsequent motivational consequences of indoor sports climbers
a self-determination theory perspectiveInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Motives for establishing or maintaining inter-organisational relationships in the tourism and hospitality industry
a family small and medium-sized enterprise perspectiveInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
No risk - no experience?
the role of sport motivation in mountain outdoor activitiesInnsbruck, 20.09.2022 Organisational learning and sustainable tourism: the enabling role of digital transformation
In: Journal of knowledge management, 27 (2023), 11, Seite 82-100Emerald Publishing, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Organizational acculturation of seasonal migrant workers in the hospitality industry
an exploratory studyInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Organizing for M&A success
an analysis of acquisition experience and its contextual dependenciesInnsbruck, December 2020 Practices of local authenticity and international front line employees in hospitality firms
a management approachInnsbruck, 05, 2019