33 Titel
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Understanding "Gemütlichkeit"
Innsbruck, August 2019 Personal quantification
the Impact of self-tracking and social sharing on consumersInnsbruck, 31. May 2022Creative machines - consumers' perception of AI designed products
Innsbruck, May 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Female family intrapreneurs in male-dominated industries
Innsbruck, May 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
"Ouch!" When and why food anthropomorphism negatively affects consumption
In: Journal of consumer psychology, 33 (2023), 3, Seite 561-574Wiley, 2023Mapping the digital consumer decision journey
Innsbruck, März 2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Humanizing service failure
Innsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumer-generated brands in a social media background
how influencer brands differ from traditional brands and what drives customers buying behaviorInnsbruck, 22.02.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Humanizing products
how anthropomorphism can have a negative influence on consumer reactionsInnsbruck, 27.08.2019 How to get a kid goat
The effect of anthropomorphism on consumer's reaction and decision-making on social mediaInnsbruck, 2023